Azi revin in blogosfera


Pastele la Horezu in Valcea
Dupa o binemeritata pauza de Paste, am revenit. 

Nu cu mana goala ci cu imagini justificative pentru lipsa blogosferica :)

Va spusesem deja ca voi petrece Pastele la Horezu in Valcea.

La Pensiunea Taco am avut internet, dar n-am avut nicio intentie sa-l folosesc :), 

fiind ocupat cu alte activitati, asa cum veti vedea in continuare ...
ciuperci la gratar
Tot in Horezu m-am bucurat de maiestria mesterilor olari
maiestria mesterilor olari
si nu foarte departe am descoperit trovantii - maiestria naturii.
trovantii - maiestria naturii
Sa nu va ganditi ca doar am stat si ne-am ghiftuit. Am facut si ceva sport in Salina la Ocnele Mari,
ping-pong in Salina la Ocnele Mari
am luat la picior pestera Polovragi,
pestera Polovragi
am facut pasul piticului prin Pestera Muierilor,
Pestera Muierilor
dar si cativa pasi prin natura pe Valea Galbenei.
natura pe Valea Galbenei
Valea Galbenei
La plecarea am vizitat Manastirea dintr-un lemn
Manastirea dintr-un lemn
si am descoperit icoana din stejarul secular.
icoana din stejarul secular
Acestea fiind spuse si aratate, consider absenta motivata si justificata si imi reiau activitatea blogosferica :)

Update:
Am inceput sa recuperez lipsa blogosferica, iar dintre activitatile propuse pentru zilele de luni am preluat azi LuNtILele - sfaturile utile, urmand ca maine (miercuri) sa lansez si leapsa.
In rest mi-am respectat programul de marti atat prin guest-postul gazduit (mercic Cris-Mary) cat si prin articolul dedicat blogosferei locale. Restul de articole pana la 5 (mi-a priit mini-vacanta de Paste) sunt ... bonus :).

Etichete: , ,