Leapsa rostogolita in blog-roll

Leapsa rostogolita in blog-roll
Pentru azi v-am pregatit o leapsa blog-roll-sferica. Inainte de a incepe cu intrebarile (la care voi raspunde si eu) sa spunem ca blog-roll-ul este un indicator al interactivitatii bloggerilor si chiar un indicator pentru importanta blogului.

Dar sa incepem sa rostogolim intrebarile ...

1. Cat de des cititi blogurile din blog-roll?



Citesc cel putin 1 data pe saptamana toate blogurile din blog-roll, atunci cand realizez rubrica Blog and roll. Cele mai bune articole sunt "premiate" cu link in aceasta rubrica, iar autorii sunt lepsuiti :) La blogurile interesante sunt abonat la postari si le citesc imediat ce apar. Pe altele le citesc cand vad articole interesante promovate pe grupurile Facebook. Cand am ceva de spus, comentez la articolul respectiv.

2. Pe cati dintre bloggeri din blog-roll i-ati cunoscut si in offline?

Pe cei din Craiova blog-roll i-am cunoscut la Blog-meet-uri si alte evenimente. Pe cei din blog-roll-ul mare ii cunosc mai ales din online, dar am cunoscut 3 si in offline. Sper sa-i intalnesc pe cat mai multi.

3. Care este criteriul dupa care va ghidati cand treceti un blog in blog-roll?

De obicei in urma unui schimb de link-uri. Iar daca-mi place in mod deosebit un blog/site, nici macar nu este nevoie de schimb de link-uri.

4. Este bine sa tii in blog-roll un blogger care nu mai scrie de mult timp pe blog?

Nu stiu cum este bine d.p.d.v. SEO, dar sunt doua  aspecte. Atunci cand am facut schimbul de link, daca nu am discutat despre frecventa actualizarii blogurilor nu cred ca ar fi corect sa-l scot din blog-roll daca n-a mai scris. Pe de alta parte, un blogger care nu si-a mai actualizat blogul de mai bine de 1 an ... mai este blogger?
Eu nu i-am scos din blog-roll, dar pe cei care n-au mai scris demult i-am marcat cu un X ca sa apara mai spre final.

5. Cat de des ar trebui sa scrie un blogger ca sa fie considerat un blogger bun pentru blog-roll-ul tau?

Eu cred ca daca ar scrie cel putin saptamanal ar fi OK. Si asa ar avea sanse sa apara si in Blog and roll :)

6. Care credeti ca este dimensiunea optima a blog-roll-ului?

Optima nu stiu, poate invat mai multe de la voi :) Dar ma gandesc ca nici prea stufos n-ar trebui sa fie. Maxim 100 de bloguri as zice eu.

Acestea fiind intrebate si clarificate, leapsa merge mai departe la
Spor si inspiratie blog-roll-sferica!

Etichete: , ,